14 april 2009

Svenska inredningsbloggar




Blogglovin är en grym sajt där vi alla medlemmar kan se när favoritbloggen uppdateras. Inte alls dumt! Men jag har saknat en sammanställning över samtliga svenska inredningsbloggar. Jag skulle vilja samla alla på en sida där vi kan ta upp diskussioner, tävlingar, ämnen, tips, råd och när någon undrar något. En blogg där jag står som ansvarig men där inläggen kommer inte bara från mig utan från er, svenska inredningsbloggar. Förebilden är NIB, norske interiørbloggen som samlat norska inredningsbloggar. Så visst måste vi ha en i Sverige också! Välkommen till SIB, Svenska inredningsbloggar! I förhoppning om en gemensam blogg för oss svenskar!



Länka gärna till SIB genom knappen ovan. Vill du ha med din blogg? Eller kanske ha med din webb butik? Skriv ett mail till creationsbylis at live.se. Har du nåt du skulle vilja ta upp i bloggen? Har du en pågående tävling? Omröstning? Nåt du skulle vilja få råd om? Maila så lägger jag upp det som ett inlägg.


Lämna kommentar här:

Inga kommentarer: