31 maj 2009

Hej alla goa

..gulp, nu har jag tagit över som ansvarig för SIB efter Maria. Vi mailade i början av Maj och jag skrev att är det ingen som har hört av sig innan slutet av Maj tar jag gärna över, vill ju inte att denna suveräna sida ska läggas ner....eller hur. Så nu hoppas jag att ni alla ska bli nöjda med min insats och hoppas på lite förståelse för eventuella missöden så här i början.
Tack Maria för att du ville ge mig förtroendet att ta över efter dig.
En liten presentation av mig själv skulle kanske sitta på plats.
Lisa är namnet och jag har bloggen Creations by Lisa och en liten nystartad (3 maj 2009) webb butik Creations by Lis, tycker det är fantastiskt kul att blogga och det känns som man skaffat sig småbarn på nytt med min lilla butik, *fniss* sitter och duttar och pysslar med den så mycket jag hinner. Många nya vänner känns det som man fått via bloggandet och det är jättekul, vi delar ju samma intresse, heminredning i lantlig stil, lite nytt mycket nött och en massa personlig charm. Hemmet är viktigt, att man finner lugn och harmoni i sitt hem, men det kan lätt bli prestige och ett jagande på nya heta inneprylar...som bara varar en säsong för sen blir det nya trender.
Så till er alla, och mig också, kom ihåg att njuta en smula av allt det vackra du redan har, som du har skapat med glädje och kärlek till ditt hem, stort som smått.


Kramar

lisa-signatur

Inga kommentarer: