18 juni 2009

Creations by Lis - Midsommartävling

Midsommartävling

…stundande semester, mycket sol och fågelkvitter, lite regn. Lugna lata sommardagar längtar jag efter så varför inte en liten tävling
Alla saker jag lottar ut finns i min butik också!

Den gulliga smörbyttan med tillhörande två knivar,så fin att ha smöret i på sommarbordet.

Den fina ljuslyktan i fattigmanssilver som kan hängas eller ställas på ett bord, från Jeanne d´ Arc Living.

En stor grå urna som du kan ha både ute eller inne.

Det underbara magasinet Jeanne d´ Arc Living nr 3.



Så här går det till:
1 lott – skriv en kommentar i tävlingsinlägget på min blogg

2 lotter – skriv en kommentar och länka med bild på din blogg
3 lotter – skriv en kommentar, länka med bild OCH bildlänka till min butik (länkbilden finns högst upp till höger i min blogg).
4 lotter – innan du lägger din kommentar kikar du in i min butik och skriver något du helst velat ha om du vann. Sen
skriver du din kommentar, länkar med bild till tävlingsinlägget och bildlänkar till min butik.
Skriv gärna i kommentaren vilken av de fyra sakerna du helst vill vinna!
Inte så klurigt va!?
Tävlingen vara till onsdagen den 1 juli kl 18.00. Vinnarna presenteras under kvällen och vinsterna skickas på torsdagen (om jag fått adresserna på mail så klart!)

Klicka här för att vara med och tävla.


Önskar er en härlig midsommar med god mat, goda vänner och SOL

Kramar och Lycka till

Inga kommentarer: