16 juni 2009

Hos Annalunda Ting

En madonna – flera madonnor, rodnande jungfru, blomster och mina flickor…

I helgen var lilla Alicia och hälsade på oss – så härligt och mysigt! Annars är det trädgården som gäller… vi (läs maken och “svärsonen”) gräver, jag pekar, rensar ogräs och planterar en och annan blomma. Rosor bland annat… tänkte att jag skulle variera mig lite… ;) Några Louise Bugnet, några Stanwell Perpetual, Felicité Parmentier (se vacker bild på härlig rosenblogg här) och ytterligare en Maidens Blush =Jungfruns rodnad… en albaros man aldrig kan få för många av! Något som jag inte förstår är varför tiden aldrig räcker till… tänk ibland kan jag avundas de som suckar och säger att de inte har något att göra och känner sig lite urtråkade. Bland annat är det sååå längesen jag skrev här i bloggen… *suck*

Rosor....!!!

Läs hela inlägget här

Fina madonnor hos Annalunda Ting

Inga kommentarer: