6 juli 2009

Huset mitt i byn i samarbete med Pia

Huset mitt i byn, och byn är Flen


Bilder från Huset mitt i byn, vill börja med att gratulera Jenny och Katrin till en succé lyckad invigning....mycket folk och lång kö till kassan =) och jag har fått mer beställningar....hur kul som helst. Så nu får vi börja tillverka mer saker och även nya saker från kundens egna önskemål....ska bli en riktig kul utmaning. Nedan kommer lite bilder från butiken och även möblerna jag målat. ....Pia/Mitt måleri

i skylten står min andra väggbräda


sminkbordet målades vitt med liten rosdekoration och patinering.


hylla som vi gjort de kommer sitta smideskrokar på varsin sida om texten



även denna ska få krokar




ett skåp som dom hittade på loppis för en struntsumma =) blev så här när jag fick bestämma =)

Kika in hos Pia för att se fler bilder


Inga kommentarer: