20 juli 2009

Tävling hos Stina



Idag fyller bloggen 100 inlägg och 14 juli har jag bloggat i hela 2 år! För att fira mitt 100:e inlägg och mitt andra år som bloggerska tänkte jag hålla en tävling om ett presentkort på 200 kr som du utnyttjar i min butik på Ellis Corners sortiment eller i webbutiken.För att vara med och tävla vill jag att du länkar till tävlingsinlägget i din blogg (låna gärna tävlingsbilden) och skriver en kommentar i gästboken så jag vet att du är med och tävlar. Har du ingen blogg vill jag att du skriver i gästboken (som du finner i högerkanten, klicka på texten gästbok eller här) vilken leverantör du gillar mest som finns i min butik. Ange då din e-mailadress.Tävlingen avslutas den 9 augusti kl 19 och vinnaren tillkännages här på bloggen samt via mail så glöm inte att skriva din mailadress om du inte har blogg så att jag kan få tag i dig om du vinner!

Klicka här för att ta dig till Stinas tävling!

Inga kommentarer: