20 juli 2009

Tävla hos Fyra årstider

Nu ska vi fira att Fyra årstider fyller 1 år..men en ny tävling!!Denna gång är det gulliga Mia med butiken Ellis Corner som sponsrar med en flaska Maison Belle rengöringsspray..luktar underbart..(jag vet för jag har en flaska själv)..även en handduk från Nyblom & Kollén och en diskborste från Iris hantverk. Ett riktigt sommarkit!
För att kunna vinna detta kit vill vi att du:
Tittar in till Ellis Corner och svarar på att hur många olika utföranden/färger kökshandduken från Nyblom finns i? Skriver svaret i kommentarsfältet nedan eller skickar mig ett mail Här om du inte har blogg
Du som har blogg länkar även med loggan ovan till Fyra årstider
Tävlingen avslutas den 3 augusti.

Lycka till önskar jag och Mia
Klicka här för att komma till tävlingen.

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul att min tävling finns här. tack!
Kra Lotta