20 september 2009

Erbjudande hos mig

Solen strålar denna lördagsmorgon, så underbart. Nu har jag erbjudande i min butik eftersom jag har gått över till Wikinggruppen som står för designen och sen har jag också ändrat min blogg.
Har du funderat på att starta en webb butik kan jag varmt rekommendera Wikinggruppen, Jonte och Jerry är supertrevliga och ändrar och fixar ända tills man är nöjd och svarar på mail nästan när som helst på dygnet.
De håller verkligen service på HÖG nivå. Ett stort tack till er ni är outstanding…

DSC02797

Nu kan du handla FRAKTFRITT fram till den 10 oktober samtidigt som du är med i utlottning av din order där den som vinner får hela ordervärdet tillbaka. Inte nog med det utan de första 12 som handlar för över 500 kr får magasinet Jeanne d´ Arc Living nr 4 som gåva.

Ha en underbar helg alla goa

Kram
Lisa

1 kommentar:

Emmas utsikt sa...

Hejsan, länkarna med adressen http://creationsbylis.com/index.php
fungerar inte, men jag hittade fram när jag tog bort /index.php

Bara till info. :)