27 augusti 2010

Öppningserbjudande!

Invigning av butik Lagerqvist&co





Som öppningserbjudande har jag 10% rabatt på hela beställningen mellan 23/8-10/9 . Ange rabattkod SEPTEMBER. Jag kommer också att ha en utlottning på min blogg om ett set med coola plåtmuggar/vaser från Bungalow.


Lagerqvistoco.se är butiken som säljer guldkorn till hem och stuga noga utvalt av mig. En del av mina leverantörer är Bungalow från Danmark och Emelie Almhager med sina fina illustrationer smat inom kort Annas keramik. Jag kommer också ha en del "guldkorn" i sortimentet dvs. auktions och loppisprylar utvalda av mig.Under hösten kommer sortimentet utökas med en mängd spännande produkter.
 
Välkommen in önskar Annica!

1 kommentar:

Linnea sa...

Vad glad jag blev att WomensLinkList fick vara med bland samlingsbloggar. Jag hoppas nu bara att någon av alla dessa underbara kreativa bloggare som finns vill vara med.
Många kramar från Linnea :D