16 december 2010

Julklapp som gör skillnad

Dagens tips till en bra julklapp 2010 som gör
skillnad. På bordet idag ljusstaken FIRE
designad av Anna Kraitz
kostar 295:- varav 135:- går till
Rädda Barnen. Ni kan köpa sjustaken här.

Älskar mina vita golv.
Grunden hemma hos oss är vitt och lite svart.
Vill vi ha färg så köper vi
en blomma eller en fin burk och ställer i köket,
och när man tröttar på den
färgen så är det lätt och billigt att byta ut den!
i
Tooodelo alla inrednings älskare.
Idag är jag hemma med min stora sessa som
har feber. Just nu så sover hon sött i soffan.
& då finns det tid för mig att gå
loss med både kameran och inredningen
här hemma! & ett litet inlägg till Er såklart.
i
Jag skrev nu för att tipsa er om en fin designad
julklapp som gör skillnad för barn som far illa
= kan det bli bättre? Så årets julklapp´s idé från mig är
en Fire ljusstake.
i
Nu skall jag återgå till min lilla sjukling igen.
i
Ha en fin dag.

Inga kommentarer: