12 december 2010

Loppisfynd v.49

Svarta gamla retro bakelit bestick från 60-talet.
Fyndet blev 50:- för 6 knivar & gafflar.

Hemma hos oss.....

Gamla ljushållare till vårt moderna bröllops porslin New wave kommer bli
en kontrast till juldukningen på Julafton.
Ljushållarna kostade 20:-/st


Efterlysning på Day Home LOVE julkulor.
Jag är på jakt efter dessa fina julkulor som såldes för 2009 eller om
det var 2008. Är det någon där ute som har tröttnat på sina så är ni
välkomna att maila mig på roomofkarma@hotmail.com
Så köper jag dom gärna av er!
i
Hej alla inredningsbloggare!
Idag är det premiär för Me att skriva hos SIB. Sååå KUL!
Jag driver bloggen room of karma som jag startade för
6 månader sedan. Jag jobbar som Tandsköterska inom protetik men frilansar som
inredare och staylist. Under många år så har jag jobbat som dekoratör bla.
Just nu så håller jag på med 2st stora inredningsprojekt samtidigt
vid sidan om mitt tandsköterske jobb, så jag har full upp, men jag älskar när
jag har mycket omkring mig.
i
Jag har en stor passion för inredning och min stil är ren och stram.
Svart + vitt är basen i vårt hem. Just för tillfället så har jag snöt in på Day home
och loppisfynd. Men de stora kända klassikerna är alltid på 10 topp listan hemma hos
oss. Men jag gillar även industri inredning. Vi åker över till Köpenhamn lite då och då
för att fynda Arne Jacobsen möbler & Ph lampor osv....
Me är ett fan av Köpenhamn/Danmark över lag.
Där kan man göra dom bästa fynden!
Det är en liten presentation av mig.
Var lördag går Me & min bäste vän Stockholmanloppis här i
vår småstad. Så ni kommer att få hänga med även på det om ni har lust.
i
Ha en fin dag alla bloggisar
& tack för att ni titta in här.

1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Härligt att du kommit igång :) och en fin presentation av dig också :)

Köpenhamn är inte en tokig stad att handla i ;)

Kram Lisa