9 juli 2011

Pink Lemonade & Semester .....

 Denna ljuvliga kudde finner du hos
 Rabens Atelier i Köpenhamn


 Stol från Tolix.

 Citroner till en god Pink Lemonade.
recept finner du här.

Fläkt från Room i Stockholm i Pub-huset.

Hej igen alla söta bloggläsare!

Hoppas ni mår fint i sommar värmen.
Jag lägger ut lite sommarbilder som jag fotade för en
nätbutik förra veckan. Dessa korten bla är
reklam bilder för glasvasen här på bilden.
Ni kan hitta vasen här. 


Önskar er en fin sommar vänner!
Vill ni se mer av mig så finner ni
mig på bloggen room of  karma.
Ni kan klicka här för att komma in
hos mig. välkommen!
"Där jag lägger ut inlägg varje dag."

På återsende!

kram
CC

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Hejsan!
Har kikat runt här och haft en trevlig stund.
Blir gärna medlem i svenska inredningsbloggar och tar med mig bilden till min blogg.
Jag har ingen ren inredningsblogg men inredning är ett mycket stort intresse hos mig.

Ha en fortsatt skön söndag!
Mvh Ann-Louise

LIVSGLITTER sa...

Gud så snyggt med citroner i glasburk!! Tack för inspirationen ♥