23 oktober 2011

NYTT FRÅN FINA NETBUTIKEN MILLAMIX!


Gillar när det är lite mys vid middagsbordet. Det skall vara pyntat med båder snygga vasar, blommor, doftljus och goa kuddar. Men allt skall ändå gå i en ganska stram och svart/vitt stil:)!



 En pics under bordet:)




Den ursnygga nya vasen heter Maya lassie och kommer från den söta netbutiken Millamix. Där du även finner det vackra och goda doftljuset:)! Som du kan klicka hem här.




Idag gillar jag lila Prärieklockor och Texas blad. Visst blir man glad av denna färg:)?!




Todelooo sunny Sunday!


Nu var det ett tagsedan jag skrev här på Svenska inredningsboggar:)! Vad har hålt mig borta?:)!

Det har bara varit så fullt upp för min del. Men jag har ju en egen blogg room of karma som ni vet. Men jag tycker det är så kul att skriva här om inredning och design. Så jag är tillbaka nu igen:)


Fortsatt fin söndag till er alla!


KRAM

Inga kommentarer: