15 december 2011

Tänk att få fira jul här..

Snart är det jul och man riktigt längtar efter att få mysa och fira med sina nära och kära, de flesta har säkert redan pyntat och fixat till hemmet inför denna myshelg som stundar.... Även om jag älskar mitt hem och ser fram emot att få fira jul hemma så har jag en dröm... en dröm om att få fira julen i en mysig och rustik stuga med massor av snö utanför...

Denna stuga på norska fjället skulle passa perfekt!! Då hade jag njutit av både stugan och dess fantastiska inredning samt av dess unika läge med massor av snö utanför.


Entre hallen känns välkomnande och pampig..
 Vardagsrummet är som hämtat ur en saga..
Mysig och inspirerande matplats samt köksdel...
Sängen är specialbeställd pch byggd på plats...
Intrycket av bara dörren säger: Välkommen!!

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

jaaa!!...vad mysigt det hade varit ....och med en massa snö till.Satt just och tittade på bilder från förra året och vad mysigt det var med all snö......här i Göteborg är det det bedrövligaste vädret man kan tänka sig ......blåst, blåst och regn....hade gärna rymt iväg till detta ställe.

Hej från Göteborg och mig.
Pernilla

Elsebeth sa...

Det ser jo guddommeligt ud...!