28 mars 2012

Utlottning hos Creations by Lis

Chambre, Cuisine och Baignoire...visst låter det vackert på franska :)
Jag lottar ut dessa tre underbara väggord, som också finns att beställa hos Creations by Lis!
Franska texter Franska texter 


Jaha och så var det ju det där...vad ska jag göra för att vara med i utlottningen?

1. Har du Facebook, klicka här och gilla butiken (om du inte redan gör det)
2. Prenumerera på Nyhetsbreven här (om du inte redan gör det också)
3. Skriv en kommentar i inlägget på min blogg, som du hittar här.

Enkelt, eller hur :)

Vinnaren dras på kvällen den 3 april!

Lycka till!!!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

HEJ HEJ! Åh så fina ord jag vill självklart vara med och tävla. Jag har gillat på facebook såklart. Hoppas på tur!
Ha det bäst!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Åh så rolig tävling! Jag vill väldigt gärna vara med. Jag har gillat på facebook.
Kramar
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com