19 januari 2013

Blommor blommor blommor

Blommor, de är så vackra och det är svårt att få nog av dem. En ny bukett varje vecka...minst...eller ja en bukett till varje rum, helst :)

Här kommer lite blomsterinspiration som tack för alla underbara bloggare som varit med här ett tag och som en liten välkomsthälsning till de som kommit hit alldeles nyss :)
(alla bilder kommer från Internet och mer inspiration och länkar hittar du här)

Allsköns blommor i en salig blandning av färg och form

Tvåfärgade ljuvliga rosor


Ranunkler, mina absoluta favoriter


Rosa pioner med mycket grönt


En liiten bukett, gillar arrangemanget :)


Såå fin rosenkrans


Varmt välkomna hit till Svenska Inredningsbloggar :)

Kram Lisa - Creations by Lis



5 kommentarer:

Sirpa sa...

Älskar blommor! Så fina bilder! Önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa

Lyllos sa...

Ljuvliga blommor och ljuvliga bilder!

Lisa Marklund sa...

Tack för era fina kommentarer :)

Kraamm

BelleBoo sa...

Hej!
Jag har just öppnat en webshop där jag säljer mina egendesignade tavlor, med härliga budskap och roliga texter i lite shabby-chic-stil =). Nu är jag dock i det lite pinsamma skedet då jag försöker få folk att hitta dit, och därmed måste bomba folk med dryga kommentarer. Men kika gärna in; http://belleboo.se

Ps; du har en väldigt fin blogg :)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

men oj vilka buketter ...måste nog införskaffa en STOR bukett med ranunkler till helgen.

Kram