30 november 2013

RUMSGRAN TILL JULGRAN





Årets julgran blir helt enkelt denna super vackra Rumsgranen.  Den fina Julgransmattan kommer från Fermliving och är ny för i år! Julgrans korgen är från Korbo.




Tjingeling alla inrednings intresserade snyggingar!

Jag är förmodligen den första med att både köpa och tipsa om årets julgran. Men det var så att vi bara sprang på den perfekta granen igår kväll. Denna Rumsgran som den heter är perfekt för mig som är lite less på att ha granar som barrar och stökar ner här hemma. Jag vill kunna njuta av granen någon vecka innan julafton, men man vågar ju inte köpa julgran för tidigt och riskera att den barrar redan på julafton liksom! Så då är detta ett tips från mig. Denna stora Rumsgran kommer med kruka vilket är mycket enkelt att sköta! Och den håller i evighet. Den lilla ni ser på bordet kommer från förra årets julfirande. Och den är lika fin i år, lyckliga jag! Du finner denna stora och vackra rumsgran på Blomsterhaga!




Kram 

Carola


Psst! Ni finner lite bra julmusik på min blogg roomofkarma.se 




Inga kommentarer: