24 maj 2015

Tips til ulike hage prosjekter!

Jeg skriver i lørdagsutgaven av lokalavisa her jeg bor og i helgens avis har jeg delt tips til ulike diys i hagen og på terrassen!
Endelig er det "utetid" og det er mye man kan lage selv.
Jeg viser hvordan man kan snikre seg et retro tørkestativ eller et skostativ til skitne støvler.
Gjenbruk av gamle bord eller hyller kan fint brukes til oppbevaring av diverse uteting på terrassen.
Les hele innlegget i lørdags utgaven av Nordhordland eller finn inspirasjon her på bloggen min eller på min instagram konto, @siljemarie_othelieshjem ;)
Her er direkte link til innlegget på Nordhordland sine nettsider, trykk HER!
Ønsker alle dere herlige en fortsatt god pinse;)


Mitt herlige, retro tørkestativ!

Hvorfor ikke bruke et gammelt melkespann til å oppbevare klesklypene i?

Del for del!

Pallekarmer, paller og gamle vinduer og vips så har man laget seg drivhus!

Søppelspann eller utelykt...?;)

Hjemmesnikret skostativ, så slipper man å dra inn skitne støvler!

Et avlastningsbord fungerer supert til oppbevaring av potter, krukker og kar.


Helside i lokalavisen, jeg lager interiørsaker for de om lørdagene!

Inga kommentarer: