3 november 2015

Minner fra en svunnen tid...

...kan man kanskje få en liten følelse av når man går opp på loftet hos meg, eller "på lemmen" som min farmor alltid sa...
I det ene rommet på loftet er ingenting rørt fra huset vårt ble bygget, det gamle tregulvet er inntakt og det er gamle, brede panelbord i skråtaket.
På sikt så skal dette rommet pusses opp, gulvene skal slipes og veggene fikses men i mellom tiden "nyter" jeg at noe får være originalt en stund til.
Jeg bruker rommet som garderobe og lager nå mens vi pusser opp alt annet og jeg kan ofte bare gå opp der for å sitte litt, lese eller bare ha en stille stund.
Jeg har innredet rommet med gamle møbler som jeg har pusset opp.
Sminkebordet har vært min farmors og det er det første møbelet jeg har fikset opp!
Så det var starten;)
Jeg har en del møbler etter farmor som jeg er veldig glad i og sminkebordet er en kjær eiendel.
Jeg har alltid vært glad i sko, vesker og kjoler, mye er gammelt og vintage så alt har en historie.
Katarina Othelie og jeg går ofte opp og prøver på oss noen kjoler eller en hatt og kler oss ut...;)






Inga kommentarer: