10 augusti 2009

Inredningsboken med stort I har kommit

Nu är den äntligen här, "Romantiska Hem & Inspiration i Vitt", boken vi alla inredningstokiga väntat på. Efter att vi fått följa Ingela och Petra i deras arbete med boken på deras bloggar sitter jag nu med slutresultatet i min hand. Den är precis så vacker, härlig och genomtänkt som jag anat och mycket mycket mera.
Ni underbar tjejer, vilket jobb, vilken själ ni lagt ner och det syns så väl att den är gjort med kärlek och hjärta.

Två framsidor


Jag var tvungen att bara sätta mig ner och läsa och bläddra i den innan jag uppdaterade min lilla webb butik, Creations by Lis, med att den faktiskt har kommit 'pau riktit'*fniss*.

Underbart innehåll


Om du vill veta var du kan köpa den kikar du in hos Ingela eller Petra där finns alla butiker du kan köpa den i.
Jag önskar er all lycka på releasepartyt och ger er den varmaste kramen, ni är fantastiska.


1 kommentar:

Unknown sa...

Men åh min vän!! Så oerhört glad jag blir över dina ord oom vår bok!!! Tusen tack! Hoppas du får stor glädje av boken! Kram Petra