13 september 2009

Portfölj á la Lisa

Idag blev jag äntligen klar med min portfölj, efter en del ändringar så står den nu packad och klar för arbete *fniss*. Man kan väl säga att den är rätt personlig och unik eftersom jag är rätt säker på att ingen annan har en likadan, i varje fall inte likadan text.Nu är snart min nya layout klar i min lilla webb butik Creations by Lis, och min nya blogg ligger och väntar på att allt ska bli klart med butiken.
Jag kommer att ha något slags erbjudande när allt är klart men jag har inte funderat ut det än. Vad sägs om att ha före och efterbilder? De som känner att de har bra bilder på egenhändigt målade projekt kan väl maila mig ett par bilder och en liten beskrivning så kan jag lägga ut dem här med jämna mellanrum. Man blir ju så himla inspirerad av sådana bilder, hur vackra saker kan bli med lite omsorg och färg.
Psst, min e-postadress hittar du i mittenspalten.

Ha en underbar vecka alla inspirerande bloggare!

Lisa

1 kommentar:

Magdalena sa...

hvordan kan man ble medlem her i denne svenske inredningbloggen??

MAGNY