18 mars 2015

Projekt & Idéer

Gästbloggare hos SIB!

Mitt första inlägg kom iväg lite snabbt och det blev inte mycket till presentation, vilken jag vill bättra på nu.
Jag heter Annika Nilsson och har haft bloggen Projekt & Idéer i ca 2 år och sedan hösten 2014 även en liten inredningsbutik. Brinner för allt som har med heminredning, gamla saker, gör-det-själv-projekt mm att göra, och nappade på Lisas "Skribenter sökes" och hoppas kunna dela med mig lite bilder och inspiration på det här sättet. (Du hittar mig även på www.silverpennan.se)

Håller just på att måla om en vacker gammal trästol och ville ge den en passande dyna. En inventering i tyglådan resulterade i flera olika småbitar som inte räckte - men tillsammans blev de alldeles lagom till en stolsdyna. Många bäckar små...man ska inte ge upp!

Inga kommentarer: